środa, 13 czerwca 2012

nowa??








Nowa-ile można tu siedzieć















N-idę zobaczę może są tu jeszcze jakieś lalki






Lucille-hm kto to jest muszę idę zobaczyć
Hmm i czemu gadam sama do siebie ....











L- no to skaczemy
*skacze*














L-UPS
N-zejdziesz ze mnie ??
L-ok sorry








L-na prawdę nie chciałam
N-nic się nie stało a tak w ogóle to
jestem Alex
L-a ja Lucille:D







L-pomóc ci stać ?
Alex-no ok
L-*podaje jej rękę *









L-choć gdzieś usiądziemy i opowiesz mi
jak się tu znalazłaś
A-no dobra :)






chwile potem





L-no to teraz twoja kolej choć
A-ja tu chyba nigdy nie wejdę







A-już prawie jestem
L-szybciej....












A-już jestem
L-no w końcu chyba tu miesiąc czekałam
A-oj nie marudź










L-no to opowiadać jak się tu znalazłaś
A-*opowiada*.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz